Pokretanje web trgovine može biti izazovno i uzbudljivo iskustvo. Međutim, postoje neke uobičajene greške koje mnogi vlasnici web trgovina rade i koje mogu dovesti do neuspjeha. U ovom članku ćemo razgovarati o 10 najčešćih grešaka koje se mogu pojaviti prilikom pokretanja web trgovine.
10 najčešćih pogrešaka:
- Neodgovarajući odabir platforme – Odabir pogrešne platforme može značiti da vaša trgovina neće biti skalabilna ili da neće imati sve potrebne funkcije.
- Loša navigacija – Ako vaša web trgovina nema dobru navigaciju, kupci će se teško snaći i teško će pronaći ono što traže.
- Loša kvaliteta slika – Fotografije su vrlo važne za online kupovinu. Ako su fotografije loše kvalitete, kupci će teško procijeniti proizvod.
- Nepostojanje opisa proizvoda – Bez opisa proizvoda, kupci neće znati što točno kupuju.
- Visoka cijena – Cijene proizvoda u web trgovini trebaju biti konkurentne s drugim trgovinama na tržištu.
- Neuspjeh u optimizaciji za tražilice – Ako vaša trgovina nije optimizirana za tražilice, teško će se naći na prvim stranicama pretraživanja.
- Nedostatak sigurnosti – Ako kupci nemaju povjerenja u sigurnost vaše web trgovine, vjerojatno neće kupovati kod vas.
- Loša korisnička podrška – Ako kupci imaju problema s narudžbama i ne mogu dobiti pomoć od vaše korisničke podrške, vjerojatno se neće vraćati.
- Nedostatak raznolikosti proizvoda – Ako vaša trgovina ima samo nekoliko proizvoda, kupci će se vjerojatno brzo dosaditi.
- Nedostatak marketinga – Ako ne promovirate svoju web trgovinu, teško ćete privući nove kupce.
Kada pokrećete web trgovinu, važno je izbjegavati ove uobičajene greške kako biste osigurali uspjeh vaše trgovine. Ako se pridržavate najboljih praksi i konstantno radite na poboljšanju svoje trgovine, možete postići uspjeh i povećati prodaju svojih proizvoda.
Rješenje
Kako biste izbjegli neuspjeh svoje web trgovine, izbjegavajte ove 10 najčešćih grešaka i fokusirajte se na pružanje kvalitetnog iskustva za vaše kupce. Razmislite o platformi koja najbolje odgovara vašim potrebama, pobrinite se za dobru navigaciju, kvalitetne slike i opise proizvoda, konkurentne cijene, optimizaciju za tražilice, sigurnost web trgovine, pružanje dobre korisničke podrške, raznolikost proizvoda te promociju web trgovine putem različitih kanala.