Dok će se većina veza na vašu web-lokaciju stjecati postupno, kako ljudi budu otkrivali vaš sadržaj putem pretraživanja ili na druge načine te kako se budu povezivali s njom, Google razumije da biste htjeli upoznati druge s napornim radom koji ste uložili u svoj sadržaj.
Učinkovito promoviranje vašeg novog sadržaja vodi do bržeg otkrivanja od strane onih koji su zainteresirani za istu temu. Jednako kao i s većinom točaka obuhvaćenih ovim dokumentom, ako ove preporuke budete slijedili u krajnost, to bi moglo čak i ugroziti status vaše web-lokacije.
Dobre prakse za promoviranje web-lokacije
- Pišite o novim sadržajima ili uslugama na blogu - Poruka na blogu na vašoj vlastitoj weblokaciji koja posjetitelju govori da ste dodali nešto novo odličan je način proširivanja vijesti o novom sadržaju ili uslugama. Ostali webmasteri koji slijede vašu web-lokaciju ili RSS feed bi također mogao pokupiti priču.
- Nemojte zaboraviti promoviranje izvan mreže - Korisno može biti i uložiti napor u promoviranje vaše tvrtke ili web-lokacije izvan mreže. Na primjer, ako imate web-lokaciju tvrtke, svakako njen URL navedite na posjetnicama, memorandumima, posterima, itd. Mogli biste slati i biltene klijentima poštom i tako ih obavijestiti o novom sadržaju na web-lokaciji vaše tvrtke.
- Budite upoznati s web-lokacijama za društvene medije - Web-lokacije izgrađene oko interakcije korisnika i dijeljenja olakšale su spajanje interesnih skupina ljudi oko bitnog sadržaja. Izbjegavajte:
- pokušavati promovirati svaki, mali detalj sadržaja koji stvorite; ciljajte na velike, zanimljive stavke,
- uključivati svoju web-lokaciju u prijevare u kojima se vaš sadržaj na umjetan način promovira na vrhu ovih usluga.
- Dodajte svoju tvrtku u Googleov Lokalni poslovni centar - Ako vodite lokalnu tvrtku, dodavanje njenih podataka u Googleov Lokalni poslovni centar pomoći će klijentima na Google Kartama i web-pretraživanju. Centar za pomoć za webmastere sadrži još savjeta o promoviranju lokalnog poslovanja.
- Dosegnite one u zajednici srodnoj vašoj web-lokaciji - Vjerojatno postoji niz web-lokacija koje obuhvaćaju tematska područja slična vašima. Otvaranje komunikacija s tim weblokacijama obično je korisno. Vruće teme u vašem krugu ili zajednici mogle bi zaiskriti dodatnim idejama za sadržaj ili izgraditi dobre resurse zajednice. Izbjegavajte:
- slati neželjene zahtjeve za vezu svim web-lokacijama povezanim s vašim tematskim područjem,
- kupovati veze s druge web-lokacije s ciljem dobivanja PageRanka umjesto prometa.