Kako biti prvi na Googleu? To je pitanje na koje svi žele znati odgovor. Svi žele biti prvi, jer prvi rezultat nosi najveći broj posjeta na web stranici. A posljedično tome, i najveći broj prodaja proizvoda ili usluga koji su oglašeni na njoj.
Google kaže da je odgovor na to pitanje da nema tajne, postoje samo dobre prakse kojih se trebamo držati.
Ako neki pojam pr. “auto servis” ima mjesečno cca 5400 upita na Googleu, to znači da vlasnik web stranice koja je prva u listi rezultata zadovoljno trlja ruke jer mu mjesečno putem tražilice za taj upit dođe oko 1800 posjetitelja na web stranicu. Treći rezultat ima samo oko 550 posjeta. A deseti jedva oko 1,5% odnosno jedva 80 posjeta. Nije teško zaključiti i da je tom vlasniku s prve pozicije ta pozicija izuzetno vrijedna. Matematika je tu vrlo jednostavna. Jako bitna informacija je da dobra pozicija na tražilicama nije nešto što se može postići “preko noći”, ili uključivanjem neke opcije. Za dobro pozicioniranje na tražilicama potrebno mnogo vremena i kontinuirani rad na web stranici.