Google Ads

Google Ads oglašavanje uključuje aktivnosti usmjerene na dovođenje zainteresiranih posjetitelja na web stranicu.

Uz Google Ads, može se doći do publike koja je točno u ovom trenutku aktivno u potrazi za proizvodom ili uslugom koju vi nudite. Osim toga, može se ciljati i prema raznim pokazateljima. Google Ads je najisplativiji oblik internet marketinga.

Postoji više načina za prikazivanje oglasa:

  • Tekst
  • Gmail
  • Baner
  • Aplikacija

Plaćate samo za rezultate.

Registracija na Google Ads je besplatna. Plaćate samo kada netko klikne na vaš oglas kako bi posjetio vašu web-lokaciju ili kada vas nazove. Sami postavljate svoj proračun tako da će vaši troškovi ovisiti o ciljevima vašeg oglašavanja.

Dosezanje ciljanih korisnika.

Od tekstualnih oglasa ciljanih na pretraživačku mrežu, grafičkih prikaznih oglasa, videooglasa na YouTubeu do mobilnih oglasa u aplikaciji, AdWords vam pruža mnoštvo načina za dosezanje ciljanih korisnika.

Remarketing

Jedna od zaista mogućnosti Google Ads oglašavanja je remarketing, ono uključuje oglašavanje samo onim korisnicima koji su unazad određenog razdoblja kliknule na oglas i posjetili vašu stranicu, te na taj način iskazali interes za ponudom.

Prednosti Google Ads oglašavanja

- nadzor nad potrošnjom
- mogućnost dopiranja do korisnika koji traže ono što nudite
- Nema obaveze minimalne potrošnje
- Vi odlučujete koliko ste spremni mjesečno potrošiti
- svaki pojedini aspekt je mjerljiv
- višestruko ciljanje relevantnih korisnika
- remarketing
- sadržaj oglasa je uvijek lako moguće testirati i prilagoditi korisniku

 

Nakon što se oglasi počnu prikazivati, možete pregledati izvješće o uspješnosti oglasa i u svakom trenutku unijeti izmjene. Možete izraditi i različite oglase kako biste saznali koji su najuspješniji, možete saznati koliko je korisnika vidjelo vaše oglase, posjetilo vašu web-lokaciju ili nazvalo vašu tvrtku. 

Upravljanje i kreiranje Google Ads računa je krajnje jednostavna, no ipak preporučamo da angažirate profesionalnu agenciju sa certificiranim stručnjakom za Google Ads kako bi cijelu kampanju optimizirao i savjetovao u pravilnom vođenju na način da možete mjeriti uspješnost kampanje. Oglašavanje na ovaj način omogućuje vam da se prezentirate potencijalnim kupcima koji su zainteresirani za vaš proizvod ili uslugu pojavljivanjem u rezultatima pretraživanja na Google tražilici.

Najnovije

09 Kolovoz 2019
02 Kolovoz 2019
26 Srpanj 2019
23 Srpanj 2019

Istaknuto

16 Srpanj 2019

NEWSLETTER

Nove vijesti, aktualne ponude i ostalo

Prijavite se za naš newsletter